Synergistic Research MIG SX

Referencyjne izolujące podstawki z Technologią HFT i SX

 

  • Producent: Synergistic Research
  • Dostępność: Zapytaj - szybko odpowiadamy Zapytaj - szybko odpowiadamy

  • Historia ceny
    Najniższa cena 30 dni przed obniżką: 5 530,00 zł brutto
  • 5 040,00 zł / sztuka
  • sztuka
  • Oblicz_raty_duckblue

Stopki/rezonatory pod urządzenia audio MIG SX są rozwinięciem pierwszych stopek MIG [Mechanical Interface Grounding] skonstruowanych w 2008. Zbudowano je z nowego, specjalnie strojonego, kutego rezonatora MIG [w kształcie półkuli] wykonanego ze stali węglowej oraz precyzyjnych pierścieni z aluminium i włókna węglowego, które przenoszą wibrację przez specjalny dysk oraz element strojący UEF do łożyska kulowego zbudowanego ze bogatowęglowego wolframu. Stopki MIG SX można stosować na dwa sposoby. Najlepszy z nich najlepiej wybrać na podstawie testów dla każdego z komponentów systemu osobno. Zastosowanie stopek MIG SX pozwala usłyszeć lepiej wypełniony dźwięk, poprawę ogniskowania, głębszy i bardziej zwarty bas oraz sięgające wyżej wysokie częstotliwości połączone z czystszą średnicą. Krótko mówiąc, stopki MIG poprawiają każdy aspekt brzmienia. I nie są to zmiany subtelne.


Szef projektantów firmy Synergistic Research, Ted Denney, mówi o nowych stopkach MIG SX w ten sposób:

"Na podstawie stopek MIG pierwszej generacji postanowiłem stworzyć nową konstrukcję, która pozwalałaby usłyszeć precyzyjny dźwięk osiągany przez najdroższe i najbardziej złożone stopki konkurencyjnych firm. Chciałem przy tym zachować największe zalety stopek MIG - szeroką, olbrzymią scenę dźwiękową i możliwość indywidualnego dopasowania ich do wymagań każdego systemu. To właśnie wyjątkowa opcja wyboru jednego z dwóch ustawień dla każdego z komponentów stoi za sukcesem pierwszej generacji MIG, która przyniosła Synergistic Research wiele nagród ‘Najlepszy dźwięk wystawy’. Na przykład na targach RMAF i Hi-End w Monachium. Aby to osiągnąć, wróciłem do kutego rezonatora MIG ze stali węglowej. Następnie stworzyliśmy trójczęściową obudowę z precyzyjnie obrabianego aluminium i włókna węglowego, która ma przenosić wibrację między rezonatorem MIG a pierścieniem strojącym, elementem strojącym UEF i łożyskiem. Trzy ostatnie elementy wprowadzono aby móc eksperymentować z różnymi materiałami w celu uzyskania odpowiedniej równowagi i możliwie najlepszego brzmienia. Jeżeli chodzi o łożysko – wypróbowaliśmy pięć różnych materiałów. Zbudowaliśmy wiele wersji stopek/rezonatorów MIG i zmienialiśmy zastosowane materiały aż do czasu, gdy usłyszeliśmy najlepsze brzmienie. Usłyszeliśmy, co ciekawe, że miękkie pierścienie strojące tłumią dźwięk komponentów w taki sam sposób, w jaki miękkie stopki wysysają całe życie z brzmienia systemu. Zaś każdy z metali zastosowanych do budowy rezonatora wprowadza do dźwięku własną sygnaturę. Gdyby nie możliwość indywidualnego wypróbowania każdego materiału podczas realnych odsłuchów, stopki MIG SX nie osiągnęłyby prezentowanego w ich wersji finalnej poziomu brzmienia. Sama teoria to zbyt mało."

Ustawienie 1 - Precyzja źródeł pozornych

Gdy dwie stopki MIG SX są umieszczone pod komponentem wypukłą stroną w dół a jedna wypukłą stroną w górę, zaobserwujesz zaostrzenie krawędzi instrumentów na scenie muzycznej oraz lepszą kontrolę basu.

 


Ta kombinacja sprawdza się zwłaszcza po umieszczeniu stopek pod kondycjonerami PowerCell, twardymi dyskami, serwerami cyfrowymi i wszędzie tam, gdzie chcesz usłyszeć dobrze zogniskowany dźwięk. Miłośnicy muzyki zwykle preferują określony sposób prezentacji. Zalecamy jednak wypróbowanie każdego z ustawień dla każdego z komponentów systemu. Okazuje się bowiem, że niektóre elementy toru mogą zabrzmieć wyraźnie lepiej przy nieoczekiwanej konfiguracji stopek.

Ustawienie 2 - Przestrzenność prezentacji

Gdy dwie stopki MIG SX są umieszczone wypukłą stroną w górę a jedna wypukłą stroną w dół, usłyszeć można dźwięk z większą ilością planów, pełniejszym basem i mniej ostrym ogniskowaniem źródeł pozornych.


Brzmienie to odpowiada miłośnikom płynnej prezentacji przypominającej dźwięk lamp, zwłaszcza po ustawieniu stopek w ten sposób pod przedwzmacniaczem lub konwerterem cyfrowo-analogowym.